Z nami zdrowo
Zaloguj się

Logowanie

Nazwa użytkownika *
Hasło *
Pamiętaj mnie
Zaloguj się za pomocą konta
Aktualności
Diety i fitness Dr Lifestyle

5 cech dobrego jadłospisu

Bezglutenowy, bezlaktozowy, warzywny, bezwarzywny, owocowy, sokowy, ketogeniczny, paleolityczny… Wielu specjalistów ma swoją wizję tego, jak powinien wyglądać Twój jadłospis. Ja wierzę, że spośród wszystkich osób na całym świecie (z uwzględnieniem każdego eksperta ds. żywienia) to właśnie Ty wiesz najlepiej, jaki jadłospis ma szanse sprawdzić się u Ciebie. Podzielę się z Tobą 5 cechami dobrego jadłospisu, które pomogą Ci w opracowaniu najlepszej, indywidualnej strategii!

Kaloryczność dobrana do Twoich potrzeb i celu

Ludzkiego organizmu nie da

... Czytaj więcej...
Diety i fitness Dr Lifestyle

Czy warto brać multiwitaminy?

Gdyby uznać telewizyjne reklamy za guru źródeł wiedzy, musiałabym odpowiedzieć na pytanie w tytule twierdząco kiwając głową (koniecznie z szerokim uśmiechem, dzierżąc w ręku torbę z kilkoma

... Czytaj więcej...
Diety i fitness Marta Hennig

Plan treningowy na 4 tygodnie! Popraw kondycję, wzmocnij ciało, popracuj nad sylwetką!

Teoretycznie - wszystko wiemy. Żeby być zdrowym i w formie, trzeba ćwiczyć, najlepiej regularnie. Ale jak tą regularność osiągnąć? Jak ułożyć ćwiczenia, żeby rzeczywiście przynosiły efekty? Jeśli też

... Czytaj więcej...
Diety i fitness Sylwia Majcher

Stara miłość nie rdzewieje, znowu kochamy kasze

Mamy nowe królowe polskiego talerza. Kasze zdetronizowały ziemniaka, na którego sukcesywnie tracimy apetyt. 30 lat temu statystyczny Polak rocznie zjadał 223 kilogramy ziemniaków, teraz jakieś 93

... Czytaj więcej...
Sylwia Majcher Sylwia Majcher

Święta nie do zmarnowania. Jak wykorzystać dania z wigilijnego stołu?

Ekonomiści obliczyli, że w tym roku wydaliśmy na święta więcej niż w latach ubiegłych. Średnio nawet ponad 1200 złotych na osobę. W te pulę wliczone są też prezenty i akcesoria do wystroju domu.

... Czytaj więcej...
Zdrowie i uroda Dr Lifestyle

Jak suplementować witaminę D – najnowsze wytyczne 2018 dla Polaków

Mówi się, że słoneczne lato wystarczy, by zaopatrzyć organizm w witaminę D. Fakt – skórna synteza tej niezwykle potrzebnej witaminy D zachodzi bez zarzutu. Pod warunkiem, że od maja do września

... Czytaj więcej...
Smaczne inspiracje Zobacz więcej
smacznych inspiracji

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji