Z nami zdrowo
Zaloguj się

Logowanie

Nazwa użytkownika *
Hasło *
Pamiętaj mnie
Zaloguj się za pomocą konta
Smaczne inspiracje 2018-07-16

Pasta z suszonych pomidorów i pieczonego czosnku

Co by tu schrupać? Pyszne pieczywko z pastą z suszonych pomidorów i pieczonego czosnku! Takie

... Czytaj więcej...

Szakszuka – w dosłownym tłumaczeniu oznacza wielki bałagan i my kochamy ten bałagan! Kto raz spróbuje będzie wracał do tego pysznego dania i zachwycał się nim na nowo. Idealna na śniadanie, obiad lub kolację. Zapraszamy na szakszukę kaszą kuskus i awokado! :)

Każda z nas pragnie czuć się lekko i świeżo, szczególnie latem. Gdy temperatury znacznie wzrastają, nie mamy ochoty na ciężkie potrawy i godziny spędzone w kuchni. Dzisiejsza propozycja, z którą do Was przychodzę jest lekka, świeża i owocowa! A to, co w niej najlepsze to przygotowanie, które zajmuje 5 minut!

W naszej ryżowej krainie orientalne smaki goszczą bardzo często. Dziś zapraszamy Was na ryż z jajkiem po tajsku – aromatyczny, pyszny, sycący. Spróbujcie sami!

Pastelove – i to nie od dziś! Bo pasta to doskonały dodatek do naszego pieczywa Vega Lekkie. Dziś zapraszamy na kanapki z pastą z tuńczyka i białego sera. Serwujemy je z pieczywem Vega Lekkim z jarmużem. Komu kromeczkę?

Mam dziś dla Was przepyszne danie, do przygotowania którego wykorzystałam moje dwa ulubione sery: kozi i parmezan. Polecam zestawienie tych dwóch, ponieważ w połączeniu z okrągłym ryżem dają niesamowicie kremową konsystencję. Oczywiście, możecie modyfikować wybór serów według własnego gustu. Świetnie sprawdza się również mozzarella, czy sery pleśniowe. Zatem do dzieła.

Słoneczne pory roku dostarczają nam masę warzyw, do których dostęp w innych częściach roku jest dość ograniczony. Dlatego warto po nie sięgać, póki są świeże i łatwo dostępne. Dziś z cyklu: "zdrowe i sezonowe" na naszym stole lądują - szparagi. Te zielone warzywa są skarbnicą witamin i znanym na całym świecie afrodyzjakiem. Dodatkowo szparagi są lekkostrawne i niskokaloryczne - 100 g to tylko 18 kcal! Czy musimy Was dłużej namawiać? Spróbujecie sami, naszej sałatki ze szparagami i kaszą gryczaną!

Składniki:

2 porcje

  • 100 g kaszy gryczanej marki Risana
  • pół pęczka zielonych szparagów
  • pół pęczka koperku
  • 2 jajka
  • oliwa z oliwek
  • sól, pieprz

Przygotowanie:

1. Kaszę gryczaną gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Odstawiamy do wystygnięcia.

2. Do osolonego wrzątku wrzucamy delikatnie obrane szparagi. Gotujemy 4min. Odsączamy.

3. Koperek siekamy, jajka gotujemy na twardo lub miękko jak to woli.

4. W dużej misce lub półmisku umieszczamy kaszę, szparagi, jajka przekrojone na pół księżyce.

5. Całość posypujemy obficie koprem solą, pieprzem i polewamy oliwą.

Smacznego!

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji