Z nami zdrowo
Zaloguj się

Logowanie

Nazwa użytkownika *
Hasło *
Pamiętaj mnie
Zaloguj się za pomocą konta
Diety i fitness 2019-08-28

Czy trening na czczo jest bardziej skuteczny?

„Lepiej ćwicz na czczo, bo spalisz więcej tłuszczu” - możesz często tak słyszeć. Ile w tym

... Czytaj więcej...

Jednym z najpopularniejszych postanowień noworocznych jest włączenie treningów do swojego planu dnia. Wyciągamy więc sportowe buty z szafy, z piwnicy przynosimy kolorowe hantelki, kupujemy karnet na siłownię i… orientujemy się, że nie wiemy, jak dokładnie zacząć!

Trampoliny ustawione w ogrodach zwiastowały rewolucję, która w minionym roku ogarnęła całą Polskę. Wszyscy skaczą - od dzieci po dorosłych. Popularność Jumping Fitness’u, czyli aktywności na trampolinach osiągnęła olbrzymie rozmiary. Sprawdź, jakie korzyści płyną z tych skocznych ćwiczeń.

Całkiem niedawno serca polskich fit aktywniaków podbiła zumba. W ubiegłym roku jej miejsce zajął fitness na trampolinach (Jumping Fitness). Okazuje się, że skoczne ćwiczenia oprócz dobrej zabawy i odświeżenia wspomnień z dzieciństwa, przekładają się na poprawę naszej kondycji, sprawności i rytmiki.  W dodatku godzinny trening pozwala spalić aż 1000 kalorii!

Plank – ćwiczenie, które spędza z sen z powiek fanom fitness klubów. Pozornie niewinnie wyglądające podpieranie się na przedramionach i stopach to zmora zajęć sportowych. Wymaga świetnej kondycji i woli walki z własnymi słabościami. Uchodzi za jedno z najskuteczniejszych. Zapraszamy do zapoznania się z fenomenem popularnej „deski”.

Znak rozpoznawczy deski w praktyce to drżące po kilkunastu sekundach  ramiona i uda oraz pot spływający po skroniach. Jednak kiedy poznacie już wszystkie walory planka z pewnością włączycie go do swojego zestawu treningowego.

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji