Z nami zdrowo
Zaloguj się

Logowanie

Nazwa użytkownika *
Hasło *
Pamiętaj mnie
Zaloguj się za pomocą konta
Diety i fitness 2019-04-12

6 najgorszych porad dietetycznych

W mojej praktyce pacjenci stale zadają podobne pytania. Często są to zasłyszane i powtarzane mity

... Czytaj więcej...

Koszulki, spodenki i sandały poszły w niepamięć i leżą głęboko na dnie szafy. Wyciągamy swetry, ciepłe spodnie, podkoszulki i czapki. Zakrywamy się pod samą szyję. Już nikt nie zobaczy tego wałeczka na brzuchu, nad którym tak pracowaliśmy przed wakacjami aby go „spalić”. Teraz już nam mniej zależy, nikt tego przecież nie widzi, prawda? W trakcie zimy większość ludzi tyje, więcej lub mniej, ale jednak tyje.

Jednym z najpopularniejszych postanowień noworocznych jest włączenie treningów do swojego planu dnia. Wyciągamy więc sportowe buty z szafy, z piwnicy przynosimy kolorowe hantelki, kupujemy karnet na siłownię i… orientujemy się, że nie wiemy, jak dokładnie zacząć!

Trampoliny ustawione w ogrodach zwiastowały rewolucję, która w minionym roku ogarnęła całą Polskę. Wszyscy skaczą - od dzieci po dorosłych. Popularność Jumping Fitness’u, czyli aktywności na trampolinach osiągnęła olbrzymie rozmiary. Sprawdź, jakie korzyści płyną z tych skocznych ćwiczeń.

Całkiem niedawno serca polskich fit aktywniaków podbiła zumba. W ubiegłym roku jej miejsce zajął fitness na trampolinach (Jumping Fitness). Okazuje się, że skoczne ćwiczenia oprócz dobrej zabawy i odświeżenia wspomnień z dzieciństwa, przekładają się na poprawę naszej kondycji, sprawności i rytmiki.  W dodatku godzinny trening pozwala spalić aż 1000 kalorii!

Plank – ćwiczenie, które spędza z sen z powiek fanom fitness klubów. Pozornie niewinnie wyglądające podpieranie się na przedramionach i stopach to zmora zajęć sportowych. Wymaga świetnej kondycji i woli walki z własnymi słabościami. Uchodzi za jedno z najskuteczniejszych. Zapraszamy do zapoznania się z fenomenem popularnej „deski”.

Znak rozpoznawczy deski w praktyce to drżące po kilkunastu sekundach  ramiona i uda oraz pot spływający po skroniach. Jednak kiedy poznacie już wszystkie walory planka z pewnością włączycie go do swojego zestawu treningowego.

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji