Z nami zdrowo
Zaloguj się

Logowanie

Nazwa użytkownika *
Hasło *
Pamiętaj mnie
Zaloguj się za pomocą konta
Diety i fitness 2019-02-12

Jak schudnąć i zadbać o zdrowie bez większych nakładów finansowych

Coraz więcej wiemy o świecie. Coraz więcej wiemy też o sobie i jakie czynniki mają na nas wpływ.

... Czytaj więcej...

Popularny stretching powoli chowa się w cień. Trendem 2017 roku stał się roller! Coraz częściej słyszymy o tym niepozornym wałku, który czyni cuda. Jeśli roluje się już Twój popularny youtuber, koledzy biegacze chwalą jego właściwości, a na siłowni strefa z „kolorowymi, piankowymi wałeczkami” jest oblegana niczym kasa w hipermarkecie to wiedz, że mamy nowy hit dla aktywnych!

Całkiem niedawno wpadły mi do ręki płatki jaglane i płatki owsiane bez gotowania. Jak to bez gotowania, zaczęłam się zastanawiać w sklepie? Przecież aby przygotować rano owsiankę lub jaglankę troszkę przy garach trzeba pomieszać. Długo nie trzeba było mnie namawiać i w moim koszyku wylądowały te produkty.

Musze Wam powiedzieć dziewczyny, że przygotowanie teraz jaglanki zajmuje mi jakieś 3 minuty. Czyli dokładnie tyle, ile ma czasu każda mama, aby zrobić śniadanie dla całej rodziny w dniu pracy :P Sprawdźcie moje sposoby na pyszne i zdrowe śniadania.

I.: Owsianka bez gotowania, czas przygotowania 5 minut

 

Pół szklanki płatków zalewamy ciepłą wodą lub mlekiem. W międzyczasie pokrojoną w kostkę pomarańczę karmelizujemy na patelni z dodatkiem odrobiny wody i łyżki miodu. Po ok. 2 minutach, do pomarańczy, która już pięknie wchłonęła miód dodajemy szczyptę imbiru i pół łyżeczki cynamonu. Całość mieszamy z płatkami i jemy! Smacznego!

II.: ryż z truskawkami.

Tym śniadaniem moje dziewczyny ostatnio się zajadają. Ta propozycja znakomicie sprawdzi się dla Fit łakomczuchów. 2 woreczki ryżu gotuję według instrukcji podanej na opakowaniu. Do garnka z małą ilością wody wsypuję całe opakowanie mrożonych np. truskawek, dodaję 3 łyżki miodu i gotuję truskawki na małym ogniu przez ok. 10 minut od czasu do czasu mieszając. Jeżeli powstaje zbyt dużo sosu truskawkowego wykorzystuję go np. do herbaty. Do miseczki wsypuję pół woreczka ryżu i polewam go truskawkami. Polecam też wersję z ulubionymi przyprawami np. cynamonem lub jogurtem naturalnym. Pychotka :) 

III.: wafle z domowym dżemem. 

To śniadanie pokochają małe niejadki. Wystarczy wysypać dziecku na talerzyk mini wafle ryżowe i pozwolić mu nabierać nimi ulubione dodatki np. domowej roboty dżem. Mnóstwo frajdy i nawet nie zauważycie jak talerzyk małego niejadka zrobi się pusty. Wafle ryżowe znakomicie sprawdzą się także jako przekąska na spacerze. Zabieracie je ze sobą?

IV.: dla osób, które nie lubią pieczywa lub nie mogą go spożywać. 

Chleb warto zastąpić pieczywem chrupkim lub krążkami ryżowymi. Takie proste i takie pyszne. Krążek ryżowy (opcja pierwsza) to kanapka z szynki z kurczaka, sałaty, pomidorków i oliwek. Tak pysznie wyglądające śniadanie zjadają nawet moje dziewczynki. Tyle tylko, że rozbierają ją na czynniki pierwsze i wszystko jedzą osobno :) Pieczywo chrupkie (opcja druga) posmarowałam jogurtem greckim i poukładałam na nim owoce. Całość można posypać cynamonem, polać miodem lub syropem z truskawek. Palce lizać.

V.: najszybsza jaglanka na świecie 

Jeżeli masz domowe jabłka na szarlotkę, które przechowujesz w słoiku, to wygrałaś, bo wystarczy, że wsypiesz do garnka takie jabłka, dodasz jednego banana i poddusisz całość przez około 5 minut. Po tym czasie dosyp do nich płatków jaglanych i pożywne śniadanie gotowe. Jaglankę możesz doprawić miodem i cynamonem. Natomiast jeżeli nie masz jabłek na szarlotkę od babci, to musisz pokroić jabłko w kosteczkę, wrzucić na patelnię i dusić razem z bananem przez 3 minuty. Dalej już wiesz co robić. Płatki, dodatki i chwila dla smakosza :)

Koszulki, spodenki i sandały poszły w niepamięć i leżą głęboko na dnie szafy. Wyciągamy swetry, ciepłe spodnie, podkoszulki i czapki. Zakrywamy się pod samą szyję. Już nikt nie zobaczy tego wałeczka na brzuchu, nad którym tak pracowaliśmy przed wakacjami aby go „spalić”. Teraz już nam mniej zależy, nikt tego przecież nie widzi, prawda? W trakcie zimy większość ludzi tyje, więcej lub mniej, ale jednak tyje.

Jednym z najpopularniejszych postanowień noworocznych jest włączenie treningów do swojego planu dnia. Wyciągamy więc sportowe buty z szafy, z piwnicy przynosimy kolorowe hantelki, kupujemy karnet na siłownię i… orientujemy się, że nie wiemy, jak dokładnie zacząć!

Trampoliny ustawione w ogrodach zwiastowały rewolucję, która w minionym roku ogarnęła całą Polskę. Wszyscy skaczą - od dzieci po dorosłych. Popularność Jumping Fitness’u, czyli aktywności na trampolinach osiągnęła olbrzymie rozmiary. Sprawdź, jakie korzyści płyną z tych skocznych ćwiczeń.

Całkiem niedawno serca polskich fit aktywniaków podbiła zumba. W ubiegłym roku jej miejsce zajął fitness na trampolinach (Jumping Fitness). Okazuje się, że skoczne ćwiczenia oprócz dobrej zabawy i odświeżenia wspomnień z dzieciństwa, przekładają się na poprawę naszej kondycji, sprawności i rytmiki.  W dodatku godzinny trening pozwala spalić aż 1000 kalorii!

Plank – ćwiczenie, które spędza z sen z powiek fanom fitness klubów. Pozornie niewinnie wyglądające podpieranie się na przedramionach i stopach to zmora zajęć sportowych. Wymaga świetnej kondycji i woli walki z własnymi słabościami. Uchodzi za jedno z najskuteczniejszych. Zapraszamy do zapoznania się z fenomenem popularnej „deski”.

Znak rozpoznawczy deski w praktyce to drżące po kilkunastu sekundach  ramiona i uda oraz pot spływający po skroniach. Jednak kiedy poznacie już wszystkie walory planka z pewnością włączycie go do swojego zestawu treningowego.

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji